Klachten
Bent u ontevreden over een product of dienst van Kappers Opleiding Zeeland? We stellen het op prijs als u uw klacht met ons deelt. Samen met u zoeken we graag naar een passende oplossing om zo onze dienstverlening te verbeteren. Stuur uw klacht naar [email protected] t.a.v Karin Meijboom. Elke klacht wordt strikt vertrouwelijk behandeld en wordt binnen 4 weken op gereageerd. Wanneer er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen stellen we u hiervan op de hoogte. Het uitstel zal hierbij worden toegelicht. Tevens zal in de toelichting aangegeven worden wanneer u uitsluitsel kunt verwachten. U klacht wordt tot een jaar na behandeling bewaard.
ProHair is aangesloten bij de onafhankelijke Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) en werkt volgens de Algemene Voorwaarden Uiterlijke Verzorging. Heeft u een klacht waar u met ons niet uit komt, dan kunt u bij De Geschillencommissie terecht. Het doel van deze commissie is om geschillen tussen consumenten en een ondernemer op een goede, snelle en eenvoudige manier op te lossen. De Geschillencommissie is erkend door de overheid waardoor een betrouwbare procedure en objectieve beslissingen gewaarborgd zijn.
Klacht indienen Geschillencommissie:
Telefoonnummer: 070-3105310 of meldt u klacht digitaal via Klacht indienen.